۱۰ پاسخ

نان یکی بودن

فرقی ندارن

یکیه.

یکیه.....

بزرگتره

به نظرم یک اندازه است

اره بزرگ تره

یکیه
من نان دو میدم کاملا شبیه نان یک

نمیدونم دقت نکرده بودم

نه بابا یکیه...البته دقت زیادی نکردم🫢

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی