خانوما تب دندون خطرناکه

۵ پاسخ

نه بابا تب نداره که فقط کف دستو پا و پشتشون داغتر میشه ولی تب میگیری تب ندارن

نه عزیزم ، دندون تبش از ۳۸ بالاتر نمیره و اوکیه بهش پاراکید بده و‌با تبسنج‌کنترلش کن

نه خطرناک نیست کم پیش میاد تب کنه ولی اگه تب کرد فقط کنترلش کن مراقب باش چیزایی ک تو دهنش میذاره ب خاطر لثش آلوده نباشه

تب اگه بالاباشه خطرناکه چنده تبش؟

دندون تب نداره

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی