۴ پاسخ

خوبه خداروشکر

ضخامت کمی پایین فولیکول ۱۷ هم داری خوبه

روز 12عزیزم

خوبه یکم ضخامتت پایینه نمیدونم روز چند رفتی ولی اوکیه همه چیت

سوال های مرتبط

مامان میکا مامان میکا هفته دوازدهم بارداری
اوا اوا قصد بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری