مامانا بچه هاتونو چجوری از شیر میگیرین???

۵ پاسخ

من چهار روزه پسرم از شیر گرفتم غذا نمیخورد

من لاک زدم روش ، گفتم بوه شده دیگه نخورد . راحت بود

بعد واکسن ۱۸ ماهگی یواش یواش شروع کن

شیر خودت یا شیرخشک؟

الان که زوده آبجی حداقل بزار یک سال و هشت ماهش بشه بعدا از شیر بگیراش

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری