خانوما دست وپای دخترم همیشه سرده دلیلش، چیه 6سالشه

۳ پاسخ

عزیزم احتمال زیاد یا تیرویید یا کم خونی چون منم اینطوری بودم هر دوشو داشتم

کم خونی نداره

سرماییه عین من😐
بچه زمستونه؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷🐣 مامان ماهلین🩷🐣 ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی