سلام خانم ها سنوی رشدجنین کی بایدبرم؟

۶ پاسخ

اخه دکترم ۲۹هفته بودم گفت یه ماه دیگه بیا بازگفتم دیرنمیشه اون موقع

دکترم اخر ۳۲ هفته نوشت

از ۳۱هفته ب بعد

الانم میتونی بری، یکی دوهفته دیگه هم میتونی، بستگی داره دکترت چی بگه

دکترت میگه

از هفته ديگه بري خوبه

سوال های مرتبط

مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان مهر💙 مامان مهر💙 ۴ ماهگی
مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وپنجم بارداری