از طرفی گرمشه
از طرفی سرما خورده
کولر بزنم یا نه؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

ولله من کولر میزدم مثل همیشه اما کمش میکردم

یه بلوزآستین بلندنازک بپوشون کولروروشنککن فقط مستقیم جلوکولرنباشه

نه کولر نزن اگه تو اتاق پنجره داری باز بزار

ن بزا عرق کنه خوب شه

سوال های مرتبط