عدسی مجازه مامانا چجوری بپزم

۱ پاسخ

عدس مجازه
یه قاشق تو سوپ هاش میتونی بریزی
عدسی هم بدون ادویه و رب میتونی دزست کنی
عدس و سیب‌زمینی بزاری بپزه با ته تهش آب قلم می‌ریزی

سوال های مرتبط

مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی