مامانا.۳۳هفته وزن ۲/۱۸۰خوبه؟

۴ پاسخ

آره عالیه من ۳۲ هفته رفتم ۱۹۰۰ بود

خیلی خوبه عزیزم تا اخر ۳۸هفته فک کنم ۳بشه چون میگن هفتی ۱۰۰گرم اضافه میکنه

من ۳۲هفته رفتم ۱۸۵۰ بود

اره عزیزم من ۳۴هفتم ۲کیلو ۳۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان صدای نور💖 مامان صدای نور💖 ۹ ماهگی
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی