مامانا با اینکه زوده بنظرتون نی نیم جنسیتش چیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

به نظر من پسر
قربون اون دست کوچولوت که روی صورتته😍بدنیا بیاد نینی همش دستش رو میزاره رو صورتش😊

رفتین انتی؟

بنظرم دختر

رفتی انتی

خیلی زوده چون هفته ۱۱ و ۱۲ اندام پسرها ش وع به تشکیل میکنن وبزرگ میشه وهفته ۱۳ و...بزرگتر میشه

ای خدا موررررچه 🥹😍😍

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

احتمال میده دختره

منم ۱۱هفته ۶روزه رفتم دکتر گفت معلوم نیس خیلی کوچیکه گفت ۱۶هفته قشنگ دیگ معلوم‌میشه

احتمال زیاد دختره، برای منم دعا کن عزیزم

انگاری دخمل

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🎀🙈🫀 مامان پرنسا🎀🙈🫀 ۲ ماهگی
مامان کوشولو مامان کوشولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیدا و آریا مامان آیدا و آریا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسین مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی