سلام خانوما مثبته😬😬😥

تصویر
۱۰ پاسخ

بعداز حدود دودقیقه حاله افتاد🫥

اره😅

منم باردارم امروز لکه قهوا ای دیدم دوشنبه بیبی میزنم

الان سقط کنم گناه داره؟ چون واقعا شرایطشو ندارم😔

مامان‌علی‌و‌خداداد😂

بهلللله

اره😍چه حس خوبیه

وای اره😂😑😑🤣

مامان علی و تو دلی🤣😂

مبارکهههه🫠😍😍

سوال های مرتبط

مامان آوا وداداشش😍😍 مامان آوا وداداشش😍😍 ۲ سالگی
مامان آوا وداداشش😍😍 مامان آوا وداداشش😍😍 ۲ سالگی
مامان حسین آرسام مامان حسین آرسام ۲ سالگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان ياسمين مامان ياسمين هفته سی‌وهشتم بارداری