خانما تایپیک قبلی بیایین دلگرمی بدین

۲ پاسخ

نه برا من منو دوست داره اخلاقشم خوبه من اخلاق بد نشون میدم اونم جواب میده

من خودمم همینجور بودم ارزو داشتم به جا خودمو گوم و گور کنم که هیچ مردی وجود نداشته باشه ، دلم میخواست نیاد خونه . دوست نداشتم ببینمش ازش متنفر بودم . مشاوره گرفتیم جفتمون ، الان هنوزم عاشقش نیستم . بعضی اوقات اذیتم‌میکنه‌ ولی رفتارش خیلی بهتر شده ، حداقل الان‌دیگه ازش متنفر نیستم و حالم بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۱۷ ماهگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان شایان💙ماهان🩵 مامان شایان💙ماهان🩵 ۲ سالگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی