۶ پاسخ

من
از۱۲شب روپامه.نمیخابه
الانم روپامه بخدا
پابرام نمونده🥹🥹

همه😂

منم پسرم بیداره سه میخوابه

منم بیداره فقط نگاه میکنه سرحال و شنگوله 😐😐

منم تا ۳نمیخوابه باگریه میخوابه

منم پسرم بیداره همش گریه میکنه نمیدونم چشه

سوال های مرتبط

مامان آیما مامان آیما ۸ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی