#سیسمونی
اینم از دراورش 🎀💗
چطورشد؟

تصویر
۲۰ پاسخ

میگم ست مادرو نوزاد بیمارستانی خریدی؟

مبارکه گلم عالی

مبارکه عزیزم ولی به نظرم شمشاد رو بردار

الهی عزیزم مبارکش باشه 💓

مبارکه قشنگم😍❤️

مبارکه عزیزم🎀🧸😍
بنظرم یه لباس کوچولو تر بزار
و ریسه نباشه خلوت تر و قشنگ تر میشه
البته جسارت نباشه🙏🏻🌼

چه قشنگ بسلامتی استفاده کنه

واااای چ خوشمل😂🥰

عزیزم این زرافه رو چند خریدی؟

ای جان مبارککککک باشه🥰🤗

مبارکه عزیزم 💗💗

ای جانم‌مبارکش باشه❤️

مبارک عالی

وووای خیلی خوشگله مبارکش باشه 😍😍
ولی با دیدن دراورا اولین چیزی ک ب ذهنم رسید گفتم اینا دراش راحت باز میشه نی نی از همون ۶ ۷ ماهگی با اون دستای کوچولوش راحت بازش می‌کنه و همه رو می‌ریزه بیرون😅😅

چه اسم‌قشنگی

رو دراورش خیلی شلوغ نیس؟

خیلی قشنگه، به شادی استفاده بشه😍

ای خداااا...دل منو آب کردی دختر

خدووو قربون وسیله هات جوجو🎀🤤

🫠💗

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا💗 مامان هدیه خدا💗 ۱۴ ماهگی
مامان برکه جانم مامان برکه جانم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۳ ماهگی
مامان ᴹᵉʸˢᵃᵐ مامان ᴹᵉʸˢᵃᵐ ۴ ماهگی
مامان ابرا☁️🫧 مامان ابرا☁️🫧 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۴ ماهگی
مامان مدیسا👼🏻🎀 مامان مدیسا👼🏻🎀 ۶ ماهگی