۶ پاسخ

من با کد ملی 120 البته ببلاک ساده

دولتی دیوستومن آزاد دیستورت چهل تومن

۱۶۰ دولتی میگیرم آزاد فکر کنم ۲۵۰ گرفتم

180 گرفتم فکر کنم هفته گذشته چهارشنبه گرفتم باکد ملی

ازاد ۲۶۰ دولتی ۱۶۰ دوبرابر😥

من تازه دکتر برای پسرم همین شیرخشک رو نوشته ، چند گرفتی ؟ من هنوز گیرم نیومده. بچمم همش بالا میاره گیگوز ک میدم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۶ ماهگی
مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان نیلا🐥 مامان نیلا🐥 ۱ سالگی
مامان رضا مامان رضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💞 دیلان💞 مامان 💞 دیلان💞 ۱۲ ماهگی