۶ پاسخ

من دخترم۸کیلوعع سایر۴میبندم اصلا هم بررگ نیس

پنج میبندم

پنج بهتره. تو ببین اون کش های داخلش که میبندی پای بچه رو زخم نکنه

سایز ۴ میبندم اما تنگه پنج بهتره

من شماره ٤ يا ٤+ ميبندم خيلي خوبه

۶



۷

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۹ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی