خود گهواره زده 1900خوبه
من ۳۴ و دوروز ۱۹۷۰ بود گف کمه مال تو خوبه
وزن جنین طیف داره
شما نزدیک به کم هستی و کم نیست بهتر بود اگر بیشتر می بود
بخاطر همینه دکتر سونو و دکتر زنان نظر متفاوت دادن
نه عالیه
منم ۳۳هفته۲روز رفتم دوکیلو بیست گرم بود
من ۳۳ هفته تمام ۲۲۴۰
یا لیدی میل یا ترومام بگیر روزی یه پیمونه بخور
البته قند نباید داشته باشی چون یکم قند داره اینا...
شیک های مقوی هم درست کن بخور مثل انبه،بستنی،شیر خیلی وزن میده
دو کیلو ۶۰
یا ششصد!؟
اره خودت میتونی بخری . البته اگر دیابت بارداری نداری
خوبه منم ۳۲ و ۳ روز ۲۰۶۳ بود
دکتر نگفت خوبه یا کمه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.