۱۰ پاسخ

من ۳۳هفته و ۲روز ۲۴۰۰

من اختر اولم ۳۳ دنیا اومد۱۹۰۰بود

بچع من ۳۳ هفته ۱۵۰۰ هس

عالیه

نه خوبه

ن طبیعیه

منم 33هفته رفتم سونو بچه دو کیلو بود

زیادم هس

نمیدونم 🤔
من‌۳۴ هفته ام امروز سونو بودم ۲۴۰۰ خرده ای بود نزدیک ۲۵۰۰

نه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان تودلی 👶🏻 مامان تودلی 👶🏻 ۱۲ ماهگی