۶ پاسخ

سلام وزن نرمالدجینن ۳۳ هفته ۱۹۰۰ هسش براتون عالیه

نه خیلی هم خوب بوده شایدخواسته بعداین خوب وزن بگیره

عزیزم من امروز ۳۴هفته و ۳روزمه سونو بودم وزنش۲۲۰۰بود بع من گفتن کمه

خوبه گلم من ۳۱هفته و ۳روز ۱۶۰۰ بود گفت خوبه

بخور عزیزم نگران نباش
بچه من ۳۳ هفته گفت ۳ کیلوعه من حساب کردم وقتی دنیا میاد ۴ میشه ولی همون ۳ کیلو بود

نه خوبه

سوال های مرتبط