سلام وزن نرمالدجینن ۳۳ هفته ۱۹۰۰ هسش براتون عالیه
نه خیلی هم خوب بوده شایدخواسته بعداین خوب وزن بگیره
عزیزم من امروز ۳۴هفته و ۳روزمه سونو بودم وزنش۲۲۰۰بود بع من گفتن کمه
خوبه گلم من ۳۱هفته و ۳روز ۱۶۰۰ بود گفت خوبه
بخور عزیزم نگران نباش
بچه من ۳۳ هفته گفت ۳ کیلوعه من حساب کردم وقتی دنیا میاد ۴ میشه ولی همون ۳ کیلو بود
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.