۵ پاسخ

منم ضربانش سمت چپ شکمم
ولی حرکاتش و زیر دلم حس میکنم یعنی خطرناکه؟؟
نمی‌دونم سفالیکه یا نه از کجا میشه فهمید؟؟

برامنم حرکاتش خیلی پایینه به حدی که واقعا گاهی میترسم بدنیا بیاد ولی دکتر گفت طول سرویکس خوبه ومشکلی نیست فقط پیاده روی کم تر انجام بده ولی من چون شبا خوابم راحت نیست پیاده روی شبا زیاد انجام میدم

اره عزیزم من هفته ۲۱ هستم کلا پایین هست

نه گلم من سمت راستم حس میکنم 🤦‍♀️

بچه سفالیکه؟

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد