مامانا دندون عصب کشی و پر کنم مشکل نداره توشیردهی؟؟

۱ پاسخ

من عصب کشی کردم از خود دندونپزشک پرسیدم گفت مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان حسین و یاشار🧸 مامان حسین و یاشار🧸 ۴ ماهگی