۵ پاسخ

زیر نظر دکتر غدد باشی اره میشی

اوایل پرکاری تیروئید داشتم باردار شدم
دومی هم که کم کار بود بازم باردارم

اره من قبلا داشتم کنترل شده بود الان آزمایش دادم خییلی بالا رفته دکتر بهم دارو داد

دوستم با پرکاری شپ

من کم کاری تیروئید داشتم باردار شدم ولی باید قرص بخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هجدهم بارداری