۱۰ پاسخ

تو سونو میزنه 116mm
که میشه 11/6سی سی
که عدد 11کاملا طبیعی و نرماله

نه ۱۱ میشه
۱۰ بشه یعنی همون ۱۰۰ کم محثوب میشه

دکترت کیه عزیزم؟؟ سونو پیش کی رفتی؟؟ به دکترت گفتی ؟؟

۱۱۶ ینی ۱۱ ، طبیعیه

نه طبیعیه

نگران نباش طبیعی هس

ن بابا مال من ۲۲۱🤦‍♀️

نه طبیعیه

۱۱۶ که نمیشه تو برگه سونو چی نوشته؟میزان مایع تا ۲۵ هستش

نه اصلا
این یعنی نزدیک ۱۲

سوال های مرتبط

مامان Fandogh😍 مامان Fandogh😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا💗💙 مامان هدیه خدا💗💙 روزهای ابتدایی تولد