۶ پاسخ

نه اصلا زیاد نیست
لابد دفعه پیش کم بوده الان نسبت به اون دفعه بیشتر شده. وگرنه نرمالش بین ۱۰ س م تا ۲۰ س م هست

هنوزم کمه

کم بوده زیاده شده نگران نباش

عزیزم برای شما ۸میل هست رو به پایین یعنی نرمالش از ۱۰ تا ۲۰ هست

ببین طبیعیه تو دوره بارداری میره بالا اب دور جنین هرچی میره هفتت بالاتر ولی اگه بیشتر بشه و احساس انقباض داشتی باید بری دکتر

ننوشته که زیاده

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی