۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی تو چیکار کردی مایع آمینوتیک کمتر شد ؟ روزی چند لیوان آب میخوردی شیرینی چی ؟

عزیزم شما اب دور نی نی زیاد بود چیکار کردین؟؟؟

اب دورجتین کجانوشته

از ۵ تا ۲۵ باید باشه دیگه برای شما ۲۱ خوبه دیگه

اره عزیزم منم بچمو اب دورش زیاد بود زود زایمان کردم

اره یکم زیاده دیابت داری

سوال های مرتبط

مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی