۳ پاسخ

نه گل
همه چی اوکیه
برای من الان 19 😂 البته ب جایی ک سونو میری هم ربط داره
استرس نداشته باش

بله ۱۹ هستش برای ۲۰شده مایعات باید کمتر بخوری و قند و حذف کنی و حتما آزمایش قند هم بدی

نترس از ۲۰ نگذشته که.
رعایت کنی اوکی میشه.
شیرینی و قند اینا رو بزار کنار .اب کمتر بخور

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی