۷ پاسخ

منم آب جنین ۲۱ بود، دیابت هم ندارم دکتر گفت رژیم بگیرم قند و نشاسته حذف بشه

چه جالب نمیدونستم اگه زیاد باشه خطرناکه هر روز کلی آب میخورم

برای منم ۲۲ دکترم گفت مشگلی نیست گفتم اب کم بخورم گفت نه
فقط برام ازمایش قند نوشت

مگه زیاد باشه چه اتفاقی میوفته

ببین جاری من اینطوری بود قند نداشت ولی مایعات زیاد میخورد دکتر گفت مایعات تو کم کن ببین دکتر خودت چی میگه نگران نباش

زیاد نیست من 24بود دکتر گفت تا25مشکل نداره

نرمال بین ۱۲تا ۱۸ میشه ببین قندی جات رو حذف کنی خوب میشی اصلا‌ نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد