آب دور جنین باید چند باشه نرمال باشع؟

۷ پاسخ

سلام
برای منم ۳۳ هفته و ۴ سونو دادم ۱۲ بود . چیکار کنم بیشتر بشه ؟

ده تا بیست

ده تا بیس نرماله
ولی برای من ده و نیم بود لب مرز بود باید یه سری چیزارو رعایت کنم

سلام لباس بچه‌گانه و سیسمونی میفروشم
و کراپ های مجلسی زنانه
داخل روبیکا کانال داریم
ایدیم میزارم پیام بدین لینک کانال بفرستم براتون
hadis_xsd

برای من۱۲گفت نرماله

برا من ۱۳ نوشته نرمال فک کنم ۱۲ ه بعد خوبه

من چون آب دور بچه ۷ بود زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان دلارز👶🏻🩷 مامان دلارز👶🏻🩷 ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری