مامانا عدد مایع دور جنین ۱۸/۶هست ینی زیاده ؟

۸ پاسخ

ن عزیزم

واسه من ۲۳نیم بود

تا ۲۰ طبیعیه

نه برای من ۲۰بود

نه خوبه

عزیزم شماهم ترشح رقیق آبکی دارین که گاهی اوقات شرتتون خیس کنه

ن خوبه من ۲۱/۸ دکترم گفت زیاده ازمایش قندم دادم ولی نرماله

فکر کنم رنجش ۱۰ تا ۲۰ باشه
ولی قندت رو چک کن

سوال های مرتبط

مامان Fandogh😍 مامان Fandogh😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری