خانما مایع دور جنین برای من که دیابتی هستم ۱۹ زیاده؟

۴ پاسخ

نه برا منم ۱۹نرماله

نه خوبه من دیابتی ام نه شده

برای من که دیابتی نیستم ولی قندم لب مرزه ۲۲ برای شما که خوبه

۱۰تا ۲۰میگن نرماله

سوال های مرتبط

مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته چهلم بارداری