خانوما کیا آب دور جنین یا همون مایع امنیوتیک زیاده؟

۶ پاسخ

مال من ۲۱

سلام شما چکاررکردی مایع دور جنین کم شد؟؟؟

سلام سمازایمان کردین بچه خوبه

برامنم زیاده دکتر گفت شیرینی جاتو کم کنم و تو ۲۸هفته دوباره سونو بدم

عزیزم منم اب دور جنینم ۲۸ ا صب دارم گریه میکنم😔میترسم از زایمان زودرس شما چیکار کردین؟

برا من زیاد بود شیرینیجات رو حذف کردم درست شد

سوال های مرتبط

مامان Fandogh😍 مامان Fandogh😍 هفته سی‌وسوم بارداری