۴ پاسخ

خوبه فکر کنم

نرماله پایین ۱۰کمه بالا ۱۹زیاد

تو سونو بر دو اساس مایع آمنیوتیک رو گزارش میکنن اگه براساس AFIبوده 15خوبه نرماله

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی