۵ پاسخ

حدودا حداکثر نرماله

مراقب باش بیشتر نشه
خدایی نکرده کیسه اب پاره نشه

ن دیگع کم کم موقع زایمانته

بله عزیزم یکم رعایت کن چیزای قندی نخور تا کمتر بشه

فکر کنم یکم باید کمتر باشه
زیاد بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری