۵ پاسخ

اره عزیزم عالیه

خوب بودع مال من 2360 بود

خوبه من ۳۳هفته و سه روز ۲۲۲۹_مایع آمنیوتیکم ۹٫۳cm

اره عالی قشنگم فقط مایعات بیشتر بخور که ثابت بمونه کمتر نشه ابش

ماشالله خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا ♡ مامان نیلا ♡ روزهای ابتدایی تولد