ببخشید مگ با آب خوردنم زیاد میشه اون مایع؟؟؟؟
باید زیر ده و بالای بیست نباشع
ب نظر من زیاده منم ۱۵ام حسم میگ زیاده
برا منم ۱۸ ولی دکترم چیزی نگف همیشه میگه نرماله
اما خودم سعی میکنم رعایت کنم بیشتر نشه
آب فقط برا قرصام میخورم
هندونه هم ک اصلااا
واسه من سونو زده ۲۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.