۵ پاسخ

ببخشید مگ با آب خوردنم زیاد میشه اون مایع؟؟؟؟

باید زیر ده و بالای بیست نباشع

ب نظر من زیاده منم ۱۵ام حسم میگ زیاده

برا منم ۱۸ ولی دکترم چیزی نگف همیشه میگه نرماله
اما خودم سعی میکنم رعایت کنم بیشتر نشه
آب فقط برا قرصام میخورم
هندونه هم ک اصلااا

واسه من سونو زده ۲۰

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۷ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهفتم بارداری