۸ پاسخ

مال من ۱۳ بود گفت خوبه توی ۳۱ هفته کامل

۱۰ تا ۲۰ عزیزم

من ۳۰ هفته و۳ روز رفتم ۱۱ هست دکتر گفت خوبه و طبیعیه

برا من ۲۵ هفته ۱۵ بود زده نرمال ۲۹ هفتم شده ۱۷ زده نرمال انگار داره میره بالا تا ۲۰ ام میگن نرماله

۱۰ تا ۲۰ نرمال هست

برای من زده تو‌سونوگرافی ۱۵ نرمال نمیدونم برای هفته بالا هم همینقده یا نه

منم واقعا نمی‌دونم چقدر باید باشه . فقط هر وقت میرم می‌نویسه میزان مایع آمینوتیک طبیعی است 😢😢برای منم سواله

فکر کنم ۱۰ ۱۲ به بالا ولی من ۱۲ نیم بودم دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی