مال من ۱۳ بود گفت خوبه توی ۳۱ هفته کامل
۱۰ تا ۲۰ عزیزم
من ۳۰ هفته و۳ روز رفتم ۱۱ هست دکتر گفت خوبه و طبیعیه
برا من ۲۵ هفته ۱۵ بود زده نرمال ۲۹ هفتم شده ۱۷ زده نرمال انگار داره میره بالا تا ۲۰ ام میگن نرماله
۱۰ تا ۲۰ نرمال هست
برای من زده توسونوگرافی ۱۵ نرمال نمیدونم برای هفته بالا هم همینقده یا نه
منم واقعا نمیدونم چقدر باید باشه . فقط هر وقت میرم مینویسه میزان مایع آمینوتیک طبیعی است 😢😢برای منم سواله
فکر کنم ۱۰ ۱۲ به بالا ولی من ۱۲ نیم بودم دکتر گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.