۷ پاسخ

من از ماه دوم هر شب شیاف و استفاده کردم ۱۰ هفته هم امپولشو

برامن هفته ای یک باره
برا اینکه زایمان زود رس نکنی

زایمان زودرس نکنی

پروژسترون برا زایمان زودرس من تا الان ۶ تا زدم

یاشیاف میدن یا اینو

برای سقط جنین ‌معمولا سرکلاژ و طول سرویکس کوتاه میدن

آمپول پروژسترون هست

سوال های مرتبط