۷ پاسخ

من 19,بود خوبه

اینکه تو هر هفته چقدر باید باشه رو اطلاعی ندارم و کلی همین بود که گفتم

نرمالش ۱۲ به بالاست فکر کنم تا ۲۴ سانتی متر جا داره
الان من نزدیک به یکماه زیر ۱۰ هستم هفتگی باید چکاب بشم🥲

من ۲۷ هفته و ۱ روزه بودم ۱۴ بود مایع امنیوتیکم

برا من الان 7هست

حداقل هشت حداکثر فکر کنم بیست
نرمالش سیزده.
مال من ده بود گفتن مایعات زیاد بخورم کمه

نمی‌دونم توی سونو خودش میزنه طبیعیه یا نه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهفتم بارداری