حجم مایع آمنیوتیک در هفته ۳۰
۱۸ باشه خوبه؟نرماله؟

۲ پاسخ

من سونو رفتم۱۳بود

اره از ۱۰تا۲۰ نرماله

سوال های مرتبط

مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری