حجم مایع آمنیوتیک زیاد نیست عددش؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نرماله.

سلام گلم واسه وزنشون اینا نگفت کمه یا خوبه

نرمال دگ گلم
ب اینترنت گوس نده بگو سردردم میگه سرطان گرفتی

اره تواینترنت نوشته ۸تا۱۸ب منم گفت اب دوربچه زیاده عددی هم نگفت ب دکترم گفتم گفت هفته بعدبروسونوسلامت جنین،اصلافقط بلدن سونوهاادمونگران کنن بخدا،برای شمانوشته۴۰نرمال،نمیدونم والا دیگه چی درسته چی غلط

آخر رفتی سونو دختر 😬کو مگ حجم مایع امنیوتیکو نوشته !؟

تو سونو زده نرمال دیگه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وششم بارداری