خانوما حجم مایع آمنیوتیک ۱۹.۵cm زیاده؟؟

۴ پاسخ

برا منم انقده
دکتر سونوگرافی گفت زیاده
به شدت هم تشنم میشه
نمی‌دونم چیکار کنم

من ۲۴ بود دکتر گفت مایعات کمتر بخور ولی وحشتناک عطش دارم

نه زیر بیست خوبه

برا من ۱۳ و خرده‌ای بود دیروز زده بود نرمال

سوال های مرتبط

مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی
مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وششم بارداری