۴ پاسخ

خوبی عزیزم چیکاری حجمش کم شده یا نه ؟؟؟

شما قسمت مایع امنیوتیک dvp رو چند زده براتون

اگه زیاد باشه مگه بده؟!

فک کنم باید ۱۰تا ۲۰باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی