۵ پاسخ

شیرینیجات و قند و حذف کن یه کم هم مصرف مایعاتت رو بیار پایینتر
ولی در کل زیاد نیست و جای نگرانی نداره

بزار منم برم ببینم چقده. ترسیدم

نرماله اونقدر زیاد نیست

شاید قند داری عزیزم

نه زیاد نیست تا ۲۳ خوبه
ولی رو مرز حساب میشی رعایت کن
قند مصنوعی رو حذف کن بهتر میشه
منم همین بود الان بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی