خانما حجم مایع امنیوتیک ۱۴تو هفته من نرماله؟؟؟؟

۴ پاسخ

اره خوبه

من موقع جنید ۳۵هفته دور ابش ۵بود بیمارستان بستری شدم

نه خانوم همینجوری خوبه من ۲۶هفته رفتم ۲۴بود دکتر گفت زیاده دیابتم ندارم الان فکرم اینه چجوری بیارمش پایین

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی