میزان مایع امنیوتیک 12سانتیمتر ایا نرماله؟

۳ پاسخ

بله نرمال عزیزم

واسه من ۱۴ بود گفت مایعات بیشتر بخور😶

تو برگه ننوشته نرماله یانه ؟
من تو همه سونو هام مقدارشو نمینویسه فقط میزنه نرماله یا نه

سوال های مرتبط

مامان یاسمین🩷سپهر 🩵 مامان یاسمین🩷سپهر 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری