۱ پاسخ

اره عزیزم خوب بوده هرچی هفته ی بارداری بالاتربره حجم مایع کمترمیشه اگه نشه ینی دیابت بارداری برای شما خوبه نرماله گلم...

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۶ ماهگی