۷ پاسخ

برای منم همین قدع

نه بابا خوبه
من ۱۹ هفته بودم صاف صاف بود
یهو درمیاد شکم

و منی که هییییچی ندارم

ماخانما از بیکاری به همه چی گیرمیدیم🤣🤣🤣🤣من همش جلو آیینه دارم شکممو میبینم برعکس برامن احساس میکنم نسبت ب هفتم بزرگه🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نه عزیزم.از هفته دیگه کم کم شکم بزرگ میشه

خیلی نزدیکه🫠

من هنوزم زیاد شکم ندارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته سی‌ودوم بارداری