۱۶ پاسخ

نصفش ک گوز گوزی😂😂

اره خوبه نرماله چندروز پیش بیمارستان یه خانومه رو دیدم بزور راه میرفت فک کردم ماه اخره ازش پرسیدم گفت 19 هفتم😐😐

پریساااا نداممم😂😂

عالیه

من الان تو۱۴ هفته اینقدشکم دارم😂فک کنم بچم میخاد توپولو بشه

شکم منم همین قدره بچم پسره

اندازه الان منه

درخاس بده عزیزم 😍

والا خوبه مال من اصلا مشخص نیس که نیس

من یذره کوچیکتره
ولی فرم شکم شماست
بارداری اولمم هست

بر منم یک زره بزرگتر از شماس
یعنی خوبه دیگه
البته من خودمم شکم داشتم از قبل

کوچولوه 🥹😍نینی دخمله؟؟

اره شکم ۲۸ خودشو کامل نشون میده

منم تقریبا همین بودم

تاپیکام ببین گلم

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری