سلام خانوما برا نفخ شکم چی خوبه

۴ پاسخ

منم منم🤦‍♀️
چی کنیم

منم خیلی نفخ دارم

من که هرچی بودخوردم اثرنکرداخرشم هفته ۱۲خودش کلابرطرف شد

من خیلی بد نفخ میکنم،پریروز دکترم بهم قرص دایجستیو داد خوبه
اگه خیلی نفخ میکنی با مشورت دکترت استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی
مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان noyan🩵 مامان noyan🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌وهشتم بارداری