خانوما برای ترک شکم چی خوبه و از چند هفته بزنی

۵ پاسخ

روغن دنبه عالیع از همین الان تا اخر بارداریت بزن هر شب قبل از خواب یبوست هم نمی‌گیری

من تازه دارم روغن مراقبت پوست مورینگا اِمو میزنم خوبی چرب کنندگیش

از همین هفته شروع کنی خوبه پیشگیری میشه
بهترینش روغن نارگیل

میگن از همون اول الان برا من شکمم ترک خورده یکم

سلام،وازلین خیلی خوبه برای شکم ترک برنمیداره

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخمل مامان دخمل هفته چهلم بارداری
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الیکا💖 مامان الیکا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وپنجم بارداری